Unitate Protejata! Despre Unitate Protejata! Beneficiile Unitatii Protejate!

COMPANIA DDD – VIZUALIZEAZA PREZENTAREA POWERPOINT

 

Am pornit la drum avand planuri si ambitii mari. Intr-un timp relativ scurt am reusit sa ne impunem pe piata de profil, iar compania a cunoscut o ascensiune la care am sperat inca de la inceput. Dezvoltarea companiei a condus la la cresterea numarului de persoane angajate, la suplimentarea numarului de autovehicule existente in parcul auto propriu, precum si la deschiderea de noi puncte de lucru la Timisoara, Constanta si Targu Jiu.

Ca si Unitate Protejata am inceput sa activam din luna decembrie 2014, iar din luna februarie 2016 am primit autorizatia de functionare ca unitate protejata a Sectiei DDD Profesional. Acest lucru a venit ca o continuare fireasca a activitatilor incepute in anul 2011, pentru ca ne-am dorit sa ne implicam activ in integrarea persoanelor cu dizabilitati pe piata muncii. Nu a fost deloc usor, insa cu rabdare si ambitie am reusit sa facem exact ceea ce ne-am propus. Din 2014 si pana in prezent cel putin 12 persoane cu dizabilitati au fost angajate in cadrul companiei noastre, cu contracte de munca specifice gradului de handicap in care au fost incadrate clinic. Nu au existat situatii neplacute in care angajatii cu handicap sa fie discriminati sau dati la o parte de restul angajatilor companiei. Au facut parte din echipe de interventie cu cel putin 2 persoane fara handicap si au fost tratate la fel ca restul angajatilor.

 

Avantajele colaborarii cu o Unitate Protejata

In cele ce urmeaza dorim sa va prezentam posibilitatea achizitionarii serviciilor DDD prin prisma unitatii protejate , dar si avantajele de care va puteti bucura intr-un parteneriat cu compania noastra.
– Conform legii 448/2006 Autoritatile şi instituţiile publice, persoanele juridice, publice sau private, care au cel puţin 50 de angajaţi, au obligaţia de a angaja persoane cu handicap intr-un procent de cel puţin 4% din numărul total de angajaţi.
Autoritatile şi instituţiile publice, persoanele juridice, publice sau private, care nu angajeaza persoane cu handicap in condiţiile prevazute mai sus, pot opta pentru indeplinirea uneia dintre urmatoarele obligaţii:

a) sa plateasca lunar catre bugetul de stat o sumă reprezentand 50% din salariul de baza minim brut pe tara inmulţit cu numarul de locuri de munca in care nu au angajat persoane cu handicap;

b) sa achiziţioneze produse sau servicii de la unitati protejate autorizate, pe baza de parteneriat, in suma echivalenta cu suma datorata la bugetul de stat in condiţiile prevazute la lit. a).

– Noi, COMPANIA DDD, urmarim sa ne implicam activ si cat mai mult in integrarea persoanelor cu dizabilitati pe piata muncii, iar dumneavoastra ne puteti ajuta in acest sens prin incheierea unui parteneriat reciproc avantajos, cu rezultate pozitive atat pentru persoanele cu handicap, cat si pentru societatile pe care le reprezentam.
– Toate actiunile pe care le intreprindem sunt direct proportionale cu nevoile si asteptarile dumneavoastra si de aceea garantam totala transparenta in ceea ce priveste implicarea persoanelor cu handicap in toate operatiunile pe care le efectuam.
– “FUNDATIA MOTIVATION ROMANIA” este partenerul care ne sprijina de fiecare data in demersurile noastre si se implica activ in integrarea persoanelor cu dizabilitati in colectivul Companiei DDD ori de cate ori le solicitam ajutorul. Cei mai multi angajati ne-au fost recomandati de catre Fundatia Motivation Romania si s-au dovedit a fi persoane muncitoare si serioase, cu care am colaborat foarte bine.
– Deducerea fiscala (partiala sau integrala) este un alt aspect pozitiv al unei viitoare colaborari cu o unitate protejata.

 

Ce v-ar determina sa ne alegeti pe noi?

– Implicarea activa si continua a integrarii persoanelor cu handicap pe piata muncii
– Pe langa autorizarea de Unitate Protejata , emisa de catre Ministreul Muncii, Familiei, Preotectiei Sociale si Persoanelor Varstnice suntem autorizati sa prestam serviciile DDD pe segmentul nostru de activitate de catre Primaria Municipiului Bucuresti
– Aveti garantia serviciilor prestate conform standardelor de calitate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
– Detinem toate certificarile si autorizatiile necesare desfasurarii in conditii legale a serviciilor DDD: SANEPID, Serviciul arme, explozivi si substante periculoase, DSV, DSP
– Din luna iunie 2016 suntem autorizati ANRSC clasa 1

 

Care sunt avantajele colaborarii cu Compania DDD?

– Transparenta totala a cheltuielilor. In acest fel veti avea siguranta ca banii destinati persoanelor cu nevoi speciale vor fi directionati si folositi exact in scopul pentru care au fost alocati.
– Veti avea un partener de incredere, serios si profesionist, preocupat in permanenta de respectarea legii si sigurantei colaboratorilor sai.
– Afacerea dumneavoastra nu va fi afectata sunt nici o forma de prezenta daunatorilor, atata vreme cat aveti incheiat un contract de colaborare ce respecta toate prevederile legale in vigoare. Conform legislatiei in vigoare, prestarea serviciilor de dezinsectie si deratizare este OBLIGATORIE pentru toti agentii economici, iar periodicitatea lucrarilor este reglementata de ANRSC prin Ordinul 82/ 2015 (articolele 105 si 106).
– Persoanele cu dizabilitati vor fi implicate activ in toate actiunile intreprinse de catre Compania DDD.
– Recomandarile partenerilor cu care lucram pe segmentul DDD- Unitate Protejata: ROSTAR, APANOVA, SERVICIUL DE AMBULANTA ILFOV, SANADOR, FAN COURIER, SODEXO, INTERNATIONAL HEALTHCARE SYSTEM (DIAVERUM), SINIAT, ANIMA SPECIALITY MEDICAL SERVICES, INSTITUTUL DE BIOLOGIE SI PATOLOGIE CELULARA” NICOLAE SIMIONESCU”

 

Beneficiile unui parteneriat cu Compania DDD – Unitate Protejata

– Compania DDD este SINGURA firma autorizata DDD si Unitate Protejata la NIVEL NATIONAL
– Prestarea serviciilor conform graficului de lucrari, ce este parte integranta a contractului de colaborare- in acest fel avem atat control asupra daunatorilor, dar ne si asiguram de respectarea prevederilor legale in vigoare
– Stabilirea datei interventiei de comun acord si reconfirmarea telefonica sau in scris a programarii cu cel putin o zi inainte de efectuarea serviciilor, evitand astfel orice incident neplacut pentru dumneavoastra si activitatea pe care o desfasurati
– Garantie intre cele doua executii pe toata perioada derularii contractului, cu respectarea graficului de lucrari ce este parte integranta a contractului de colaborare
– Timp de rezolvare a situatiilor aparute in maxim 48 ore lucratoare de la momentul primirii sesizarii ( in scris sau telefonic), indiferent de zona in care este amplasat punctul de lucru
– Flexibilitate, in functie de programul de lucru al dumneavoastra
– Termen de plata de 30 zile lucratoare de la data emiterii facturii, in cazul achitarii prin ordin de plata- pentru facilitarea colaborarii cu institutiile de stat avem deschis si un cont la Trezorerie
– Suntem prezenti in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP pe www.e-licitatie.ro unde putem fi gasiti dupa denumirea societatii noastre: SC DDD CONSTANCE PERFECT CLEAN SRL
– Call center pentru asistenta tehnica si operationala – apeland 0219662, numar cu tarif normal
– Decontarea partiala sau integrala a serviciilor DDD, in functie de suprafata in mp a punctului de lucru. Acest lucru se poate face in 2 moduri:
1. salariul de baza minim pe economie( 1250 lei) x 4% x 50% x nr.total de angajati = 25 lei x nr total de angajati- suma deductibila lunar pentru achizitionarea de servicii prin unitate protejata.
2. Ofertarea/ mp a serviciilor DDD in functie de suprafata asupra careia urmeaza sa se actioneze. In acest fel veti avea controlul sumelor ce urmeaza a fi alocate pentru interventiile DDD si veti sti ce suma poate fi dedusa din fondul dedicat persoanelor cu handicap pentru serviciile DDD.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Legislatie unitate protejata

 

1. LEGEA Nr. 448/ 6 decembrie 2006- Republicata, privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap

 

ART. 78

 

(1) Persoanele cu handicap pot fi încadrate în munca conform pregatirii lor profesionale si capacitatii de munca, atestate prin certificatul de încadrare în grad de handicap, emis de comisiile de evaluare de la nivel judetean sau al sectoarelor municipiului Bucuresti.

 

(2) Autoritatile si institutiile publice, persoanele juridice, publice sau private, care au cel putin 50 de angajati, au obligatia de a angaja persoane cu handicap într-un procent de cel putin 4% din numarul total de angajati.

 

(3) Autoritatile si institutiile publice, persoanele juridice, publice sau private, care nu angajeaza persoane cu handicap în conditiile prevazute la alin. (2), pot opta pentru îndeplinirea uneia dintre urmatoarele obligatii:
a) sa plateasca lunar catre bugetul de stat o suma reprezentând 50% din salariul de baza minim brut pe tara înmultit cu numarul de locuri de munca în care nu au angajat persoane cu handicap;

 

#M2
b) sa achizitioneze produse sau servicii realizate prin propria activitate a persoanelor cu handicap angajate în unitatile protejate autorizate, pe baza de parteneriat, în suma echivalenta cu suma datorata la bugetul de stat, în conditiile prevazute la lit. a).
#B

 

(4) Fac exceptie de la prevederile alin. (2) institutiile publice de aparare nationala, ordine publica si siguranta nationala.

 

(5) Monitorizarea si controlul respectarii prevederilor alin. (2) si (3) se fac de catre Inspectia Muncii.

 

Sursa - http://www.mmuncii.ro/pub/imagemanager/images/file/Legislatie/LEGI/L448-2006_rep.pdf

 

 

2. HG 268/ 2007

 

ART. 43

 

(1) În aplicarea prevederilor art. 78 alin. (3) lit. b) din lege, achiziţionarea produselor sau serviciilor de la unităţile protejate autorizate se realizează în baza unui acord de parteneriat, modelul acestuia fiind prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentele norme metodologice.

 

(2) Dovada achiziţionării produselor sau serviciilor de la unităţile protejate autorizate este reprezentată de contractul comercial, factura şi dovada plăţii.

 

(3) În baza acordului de parteneriat şi a contractului comercial se achiziţionează produse sau servicii realizate prin propria activitate a persoanei cu handicap angajate.

 

(4) În sensul prezentei legi, propria activitate a persoanei cu handicap angajate în cadrul unităţii protejate autorizate reprezintă ansamblul activităţilor realizate integral sau parţial de persoana cu handicap, în scopul obţinerii produsului comercializabil sau în scopul prestării serviciului.

 

(5) Activitatea persoanei cu handicap angajate se poate atesta prin contractul individual de muncă al persoanei cu handicap angajate, fişa de post a acesteia sau prin orice alt document emis de conducătorul unităţii protejate autorizate.

 

 

ART. 44

 

Sunt considerate unităţi protejate, în sensul legii: a) operatorii economici cu personalitate juridică, indiferent de forma de proprietate şi organizare, care au cel puţin 30% din numărul total de angajaţi persoane cu handicap încadrate cu contract individual de muncă;
b) secţii, ateliere sau alte structuri din cadrul operatorilor economici, instituţiilor publice sau din cadrul organizaţiilor neguvernamentale, care au gestiune proprie şi cel puţin 30% din numărul total de angajaţi persoane cu handicap încadrate şi salarizate;
c) persoana fizică cu handicap autorizată potrivit legii să desfăşoare activităţi economice independente, inclusiv asociaţia familială care are în componenţă o persoană cu handicap. Sunt incluse aici şi persoanele fizice cu handicap autorizate în baza unor legi speciale, care îşi desfăşoară activitatea atât individual, cât şi în una dintre formele de organizare ale profesiei.

 

Sursa - http://anpd.gov.ro/web/despre-noi/legislatie/hotarari-de-guvern/

 

 

3. OUG 86 / 2008 de modificare a legii 448:

 

Articolul 78 alineatul (3), litera b) din legea 448 va avea urmatorul cuprins: lit. “b) sa achizitioneze produse sau servicii realizate prin propria activitate a persoanelor cu handicap angajate in unitatile protejate autorizate, pe baza de parteneriat, in suma echivalenta cu suma datorata la bugetul de stat, in conditiile prevazute la lit. a).”

 

 

4. Ordinul 590 / 2008 cu privire la aprobarea Instrucţiunilor pentru aplicarea art. 78 din Legea nr. 448 / 2006

 

Art. 1. – Suma datorată de autorităţile şi instituţiile publice, persoanele juridice, publice sau private, care nu angajează persoane cu handicap, reprezentând 50% din salariul de bază minim brut pe ţară înmulţit cu numărul de locuri de muncă în care nu au angajat persoane cu handicap, sau achiziţionarea de produse sau servicii de la unităţi protejate autorizate, pe bază de parteneriat, în sumă echivalentă cu suma datorată la bugetul de stat, se declară la poziţia 25 “Vărsăminte de la persoanele juridice pentru persoanele cu handicap neîncadrate” din formularul 100 “Declaraţie privind obligaţiile de plată la bugetul de stat”, aprobat prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 101/2008 privind aprobarea modelului şi conţinutul formularelor utilizate pentru declararea impozitelor, taxelor şi contribuţiilor cu regim de stabilire prin autoimpunere sau reţinere la sursă, cu completările ulterioare.

 

Art. 2. – (1) Numărul de angajaţi care se ia în calcul este numărul mediu de angajaţi din lună. (2) Se determină numărul mediu lunar de salariaţi din fiecare lună ca medie aritmetică simplă rezultată din suma efectivelor zilnice de salariaţi din luna respectivă, inclusiv zilele de repaus săptămânal, zilele de sărbători legale şi alte zile în care, potrivit dispoziţiilor legale, nu se lucrează, împărţită la numărul total de zile calendaristice. În efectivele zilnice nu vor fi incluşi salariaţii aflaţi în concediu fără plată, cei aflaţi în grevă, cei detaşaţi la lucru în străinătate şi nici cei ale căror contracte individuale de muncă sunt suspendate. Pentru fiecare zi de repaus săptămânal sau de sărbătoare legală se vor lua în calcul efectivele de salariaţi din ziua lucrătoare precedentă, cu excepţia persoanelor al căror contract individual de muncă a încetat în acea zi. (3) Salariaţii care nu sunt angajaţi cu normă întreagă vor fi incluşi în numărul mediu proporţional cu timpul de lucru prevăzut în contractul individual de muncă.

 

Art. 3. – Procentul de 4% rezultat conform legii va fi un număr format din două zecimale, care se va înmulţi cu 50% din salariul minim brut pe ţară stabilit prin hotărâre a Guvernului în vigoare în luna pentru care se plăteşte.

 

Art. 4. – Achiziţionarea produselor de la unităţile protejate poate fi parţială, existând posibilitatea plăţii doar a sumei neacoperite până la cea stabilită potrivit Legii nr. 448/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

 

Art. 5. – În situaţia în care operatorul economic achiziţionează produse sau servicii de la unităţi protejate autorizate potrivit legii, pe bază de parteneriat, în sumă mai mică decât suma datorată bugetului de stat, operatorul economic va datora bugetului de stat diferenţa de sumă.

 

Art. 6. – În situaţia în care operatorul economic achiziţionează produse sau servicii de la unităţi protejate autorizate potrivit legii, pe bază de parteneriat, în sumă mai mare decât suma datorată bugetului de stat în luna respectivă, operatorul economic nu datorează nicio sumă bugetului de stat, iar diferenţa în plus se reportează în luna următoare, în sensul diminuării de plată.

 

Art. 7. – În contextul încadrării în muncă, prin persoană cu handicap se înţelege şi persoana invalidă gradul III.

 

Sursa - http://www.combat.info.ro/uploaded_files/O590-2008.pdf

 

 

Unităţile protejate pot fi înfiinţate de orice persoană fizică sau juridică, de drept public sau privat, care angajează persoane cu handicap. Asemenea unităţi pot fi organizate cu sau fără personalitate juridică, acestea din urmă fiind cu gestiune proprie, sub formă de secţii, ateliere sau alte structuri din cadrul operatorilor economici, instituţiilor publice ori din cadrul organizaţiilor neguvernamentale, precum şi cele organizate de persoana cu handicap autorizată, în condiţiile legii, să desfăşoare activităţi economice independente.

 

Procedura de autorizare a unităţilor protejate este stabilită prin Ordinul MMFPS nr. 1372/2010 -publicat în Monitorul Oficial nr. 676/2010-, care a abrogat reglementarea anterioară dată prin Ordinul preşedintelului Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap nr. 60/2007.

 

Astfel, pentru a putea funcţiona, unitatea protejată trebuie să obţină o autorizaţie care se eliberează de Ministerul Muncii, prin ordin al ministrului, la propunerea Direcţiei generale protecţia persoanelor cu handicap.

 

Autorizaţia îşi păstrează valabilitatea pe perioada în care sunt îndeplinite dispoziţiile legale referitoare la condiţiile de autorizare ale unităţilor protejate.

 

Unitatea protejată autorizată are obligaţia ca până la data de 31 ianuarie a anului în curs, pentru anul anterior, să prezinte ministerului raportul de activitate, care trebuie să cuprindă cel puţin următoarele:

 

– numărul persoanelor cu handicap angajate, raportat la numărul total de angajaţi, pentru fiecare lună calendaristică;

 

– domeniile în care lucrează persoanele cu handicap angajate;

 

– modalitatea de respectare a dispoziţiilor legale referitoare la funcţionarea unităţilor protejate;

 

– numărul de contracte încheiate în sensul art. 78 alin. (3) lit. b) din Legea nr. 448/2006. Textul de trimitere prevede că autorităţile şi instituţiile publice, persoanele juridice, publice sau private, care nu angajează persoane cu handicap (deşi au cel puţin 50 de angajaţi, ceea ce îi obligă să angajeze persoane cu handicap într-un procent de cel puţin 4% din numărul total de angajaţi), pot opta pentru achiziţionarea de produse sau servicii realizate prin propria activitate a persoanelor cu handicap angajate în unităţile protejate autorizate, pe bază de parteneriat, în sumă echivalentă cu suma datorată la bugetul de stat, sumă care reprezintă 50% din salariul de bază minim brut pe ţară înmulţit cu numărul de locuri de muncă în care nu au angajat persoane cu handicap.

 

Pentru luna decembrie, se vor transmite în copie, cu ştampila şi semnătura în original a angajatorului, contractele individuale de muncă ale persoanelor cu handicap încadrate şi salarizate, documentele care atestă încadrarea în grad de handicap/invaliditate gradul III, în termen de valabilitate, şi fişele de post ale acestora.

 

 

Drepturi recunoscute prin lege

 

Unităţile protejate autorizate beneficiază de scutire de plata taxelor de autorizare la înfiinţare şi de reautorizare, precum şi de scutire de plată a impozitului pe profit, cu condiţia ca cel puţin 75% din fondul obţinut prin scutire să fie reinvestit pentru restructurare sau pentru achiziţionarea de echipamente tehnologice, maşini, utilaje, instalaţii de lucru şi/sau amenajarea locurilor de muncă protejate, în condiţiile prevăzute de Codul fiscal

 

Sursa - http://legestart.ro/organizarea-unei-unitati-protejate-ce-avantaje-au-angajatorul-si-angajatul/

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Recomandarile clientilor

 

 


Sinceritatea, devotamentul, moralitatea si empatia au fost, sunt, si vor fi elementele cheie ce m-au ajutat sa realizez din
Compania DDD ceea ce este astazi!


 
 
 

 

 

 
 
 

 

 

 

 
 
PROGRAM DE LUCRU:
 
 
Programare telefonica:
Luni - vineri de la ora 9:00 pana la ora 18:00
Sambata de la ora 10:00 pana la ora 14:00
Duminica de la ora 10:00 pana la ora 14:00
Echipele de interventie au program non-stop,
cu programare in prealabil conform programului de mai sus.

Telefoane:
Dispecerat comenzi: 021/9662
Office: 021.345.06.88 si 021.345.08.22
Mobile: 0763.662.662 sau 0766.472.274
Fax: 021.345.06.88
E-mail:
office@companiaddd.ro
companiaddd@gmail.com
Adresa:
Al. Taifunului nr. 23, lotul 5, Sector 3, Bucuresti
 
 
harta se incarca
Copyright © Compania DDD 2016